kwiaty

FAQ

Masz wątpliwości dotyczące rezerwacji, płatności, aktywności w zagrodzie? Na te i inne ważne pytania znajdziesz odpowiedź tutaj!

  • Jak należy dokonać rezerwacji?

    Rezerwacji należy dokonać mailowo, telefonicznie lub poprzez system rezerwacji.

  • Czy można odwołać rezerwację?

    Rezerwację można odwołać w dowolnym momencie, jednak zadatek nie podlega zwrotowi.

  • Czy można dokonywać zmian terminu rezerwacji?

    Tak, pod warunkiem, że nowy termin, nie dostępny.

  • Kiedy dokonać płatności za rezerwację?

    Płatność za rezerwację (zadatek), powinna nastąpić w ciągu 2 dni roboczych od jej złożenia.

  • W jaki sposób wpłacić zadatek?

    Zadatek należy wpłacić przelewem na konto: Blue B Dorian Turek.

    29 1050 1142 1000 0097 0575 5180 lub poprzez system rezerwacji.

  • Jakie są akceptowalne metody płatności za cały pobyt?

    Należność za pobyt można uregulować gotówką , przelewem lub BLIK.

  • Jakie są godziny przyjazdu i odjazdu?

    Zapraszamy od godziny 15.00, natomiast w ostatni dzień pobytu pokoje należy zwolnić do godz. 11.00.

  • Czy wyżywienie jest wliczone w cenę pobytu?

    Tak, w cenę pobytu jest wliczone śniadanie w formie bufetu, obiadokolacja (zupa, II danie + deser), herbata oraz kawa z ekspresu.

  • Czy jest możliwość zamówienia posiłków wg wskazanej diety?

    Na życzenie Gości istnieje możliwość zamówienia diety wegetariańskiej. Fakt tan należy zgłosić podczas rezerwacji.

  • Czy można wykupić sam pobyt w Zagrodzie bez wyżywienia?

    Można zrezygnować z wyżywienia, jednak nie wpływa to na cenę pobytu.

  • Czy warsztaty rękodzieła oraz aktywności Zagrodowe są wliczone w cenę pobytu?

    Udział w warsztatach atrakcjach jest nieodpłatny i korzystanie z nich jest dobrowolne.

  • Czy skorzystam ze wszystkich warsztatów i aktywności podczas jednego pobytu?

    Harmonogram warsztatów jest przygotowywany przez Gospodarzy Zagrody Magia z tygodniowym wyprzedzeniem.

  • O której godzinie odbywają się warsztaty i aktywności?

    Warsztaty oraz aktywności odbywają się po obiadokolacji, około godz. 19.00.

  • Czy do dyspozycji Gości są dostępne czajnik, lodówka, aneks kuchenny?

    Tak, są dostępne w częściach wolnych chat.

  • Czy akceptujemy pobyt zwierząt?

    Tak, Zagroda jest przyjazna zwierzętom. Osoby przyjeżdżające ze zwierzętami powinny uprzednio zgłosić ten fakt. Zwierzęta bez opieki powinny przebywać jedynie w pokoju wynajmującego. Pobyt zwierząt na zewnątrz chat wyłącznie pod opieką właściciela. W trosce o komfort wszystkich Gości, prosimy, aby zwierzęta nie przebywały częściach wspólnych chat np. jadalnia. Właściciel zwierzęcia ponosi za niego wszelką odpowiedzialność materialną i cywilną. Koszt pobytu zwierząt – 25zł/doba.

  • Czy w Zagrodzie jest parking?

    Tak, na terenie Zagrody znajduje się parking niedopłaty, niestrzeżony dla Gości Zagrody.

  • Czy łazienki są wyposażone w wannę, czy w prysznic?

    Wszystkie łazienki są wyposażone w kabiny prysznicowe.

  • Czy zapewniacie ręczniki?

    Tak, w pokojach dostępne są po dwa ręczniki na osobę.

  • Czy w Zagrodzie jest plac zabaw dla dzieci?

    W Zagrodzie nie ma placu zabaw, jest natomiast dużo wolnej przestrzeni do gier i zabaw.

  • Czy jest dostęp do Internetu?

    Tak, jest strefa Wifi w sali kominkowej Chaty Modrzewiowej.

  • W jakich godzinach jest serwowane śniadanie i obiadokolacja?

    Śniadania są serwowane codziennie pomiędzy 8.00-10.00, natomiast obiadokolacja od 17 do 18.00.
    Dla Gości, którzy nie zdążą wrócić na obiadokolację, jest oba pozostawiana kuchni do samodzielnego
    odgrzania.

  • Czy są dostępne foteliki dla dzieci?

    Tak, mamy 3 foteliki do dyspozycji Gości.

  • Czy do dyspozycji gości są rowery?

    Nie, nie posiadamy rowerów. Jest możliwość ich wynajęcia w pobliskiej wypożyczalni.