
Masz wątpliwości dotyczące rezerwacji, płatności, aktywności w zagrodzie? Na te i inne ważne pytania znajdziesz odpowiedź tutaj!
Kliknij wybrane pytanie a znajdziesz odpowiedź.
Pytania o rezerwacje
Jak należy dokonać rezerwacji?
Rezerwacji należy dokonać mailowo lub telefonicznie. Dokładna instrukcja znajduje się w
zakładce oferta.
Czy można odwołać rezerwację?
Rezerwację można odwołać w dowolnym momencie, jednak zadatek nie podlega zwrotowi.
Czy można dokonywać zmian terminu rezerwacji ?
Tak, pod warunkiem, że nowy termin, nie będzie to kolidował z innymi rezerwacjami.
Pytania o płatności
Kiedy dokonać płatności za rezerwację?
Płatność za rezerwację (zadatek), powinna nastąpić w ciągu 2 dni roboczych od potwierdzenia terminu pobytu. Dokładna instrukcja znajduje się w zakładce oferta.
W jaki sposób wpłacić zadatek?
Zadatek należy wpłacić przelewem na konto: Blue B Dorian Turek
29 1050 1142 1000 0097 0575 5180
Jakie są akceptowalne metody płatności za cały pobyt?
Należność za pobyt można uregulować gotówką lub przelewem na konto.
Pytania o pobyt
Jakie są godziny przyjazdu i odjazdu?
Zapraszamy od godziny 15.00, natomiast w ostatni dzień pobytu pokoje należy zwolnić do godz. 11.00.
Czy wyżywienie jest wliczone w cenę pobytu?
Tak, w cenę pobytu jest wliczone śniadanie w formie bufetu, obiadokolacja (I, II danie + deser), herbata oraz kawa z ekspresu.
Czy jest możliwość zamówienia posiłków wg wskazanej diety?
Na życzenie Gości istnieje możliwość zamówienia diety wegetariańskiej. Fakt tan należy zgłosić podczas rezerwacji.
Czy można wykupić sam pobyt w Zagrodzie bez wyżywienia?
Można zrezygnować z wyżywienia, jednak nie wpływa to na cenę pobytu.
Czy warsztaty rękodzieła oraz aktywności zagrodowe są wliczone w cenę pobytu?
Tak, warsztaty oraz aktywności są wliczone w cenę pobytu.
Czy skorzystam ze wszystkich warsztatów i aktywności podczas jednego pobytu?
Szczegółowe informacje znajdują się w zakładce oferta.
O której godzinie odbywają się warsztaty i aktywności?
Warsztaty odbywają się po obiadokolacji, około godz. 19.00.
Czy do dyspozycji gości są dostępne czajnik, lodówka, aneks kuchenny?
Tak, są dostępne.
Czy obiekt jest przyjazny zwierzętom?
Tak, Zagroda jest przyjazna zwierzętom. Więcej informacji dotyczących pobytu ze zwierzakiem znajdziesz w regulaminie
Czy w Zagrodzie jest parking?
Tak, na terenie Zagrody znajduje się parking dla gości.
Czy łazienki są wyposażone w wannę czy w prysznic?
We wszystkich łazienkach znajduje się kabina prysznicowa.
Czy zapewniacie ręczniki
Tak, w pokojach dostępne są po dwa ręczniki na osobę. Ręczniki wymieniamy na życzenie.
Czy jest dostęp do Internetu?
Tak, jest strefa WiFi w sali kominkowej.
W jakich godzinach jest serwowane śniadanie i obiadokolacja?
Śniadania są serwowane codziennie pomiędzy 8:00-10:00, natomiast obiadokolacja od 17:00
do 18:00.
Czy w Zagrodzie jest plac zabaw dla dzieci ?
W Zagrodzie nie ma placu zabaw, jest natomiast dużo wolnej przestrzeni do gier i zabaw.
